BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

duminică, 5 decembrie 2010

I forgot him ...


Pai ..o zi normala ca oricare alta..ma rog ..oricum nici o zi din viata mea nu e normala..nvm.. a fost totu ok,ca in fiecare zi..pana cand m-am asezat in pat si mi-am dat drumu la gandire,la amintiri, la viitor,la tot...
[btw.. tot ce postez si este despre ce fac eu de zi cu zi..gandurile mele si etc.. le fac pentru mine, nu te chinui sa citesti este 'jurnalul'meu online. :* cius ]   ...asa..sa continui... si da.. am realizat multe... in fine..nu mai merita sa ma agit.. oricum am ramas fara nimeni,nimic..:|pana acum ceva timp eram mai mult decat fericita.. dar acum lucrurile s-au schimbat..defapt..mereu am fost asa dar numai conteaza:). au aparut chestii noi in viata,multe au disparut...acum tot ce am de facut e sa profit de ceea ce inca mai am.. prieneti!?nu stiu.. probabil.?! nu stiu.probabil am nevoie de ceva timp.. chiar niciodata nu ma avut senzatia pe care o am acum...sau poate da.. dar altfel.. da stiu fac pe neinteleasa, adica,oricum as zice orice as zice tot nu va intelege nimeni. duuh.! 

Mda.. mereu despartirile au fost grele..fie ca e vorba de prieteni ,amici ,familie, iubiti..etc..nu am mai trecut printr-o pasa de asta de mult..dar acum se intampla iar..si cand se intaplma..numai scap. 8-| deci voi avea un viitor apropiat cam sec... Vin si sarbatorile..cele mai frumoase ,eu le ibesc<3. anul trecut au fost geniale, acum ramane de vazut ce voi face anul asta ..Voi avea cu cine sa le petrec?! unde?! cum... ma va face cineva fericita iar?! voi mai putea simtii iubire si fericire ,macar acum, in perioada asta superba..?! <3 mda.. nici eu nu stiu .. ramane de vazut..
[Ma iubesti?-Da.tu?-Da.Si atunci ?Ce facem?.Te iubesc ,ma iubesti tu ce crezi?
Uh, ca intotdeauna, ramanem imperuna pentru ca sutnem facuti
Unul pentru celalalt!]



0 comentarii: