BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

sâmbătă, 5 februarie 2011

6 luni.

Astazi se implinesc 6 luni de cand sunt cu tine,6 luni de cand sunt fericita,6 luni de cand viata mea are un sens..
Nu stiu cat de importanta este ziua astapentru tine dar pentru mine inseamna mult.Te iubesc enorm si daca nu ti-am aratat pana acum imi pare rau, dar orice as face,oric e ai face,oric e s'ar intampla sa stii ca pe tine te iubesc cel mai mult si esti cea mai importanta persoana din viata mea. <3
 Nu te-as lasa pentru nimic in lume si as da orice sa te am langa mine toata viata. Daca tu numai esti, numai sunt nici eu pentru ca noi suntem una si aceeasi persoana. Cu toate certurile noastre urate si mai putin urate noi suntem la fel mereu,nu o sa las niciodata ca ceva sa ne poata schimba!
Si stiu ca de mult iti doresti sa ma schimb deoarece si tu te.ai schimbat. Sti ca e totusi greu sa te schimbi dar promit ca de azi nu voi mai gresi ..cel putin nu ca inainte, oricine mai greseste, dar asta nu v.a impiedica ca relatia noastra sa continie pentru totdeauna.

TE IUBESC MULT PISOI, LA MULTI ANI :X.

1 comentarii:

●iYoana spunea...

voooi ma <3
mult inainte>:D< sa cresteti mari impreuna :X mari si urati ;;)sa aveti grija unu de celalalt>:D<